Monday, March 7, 2011

SERIUS! INI KISAH BENAR AKU PERNAH GLAMOUR DAN BERADA DI ATAS


Ya aku pernah rasa semua itu..glamour, berpakaian cantik, berkasut cantik..dan berada di atas

Semua mata tengok aku..ada yg tengok sambil senyum2…ada yg tengok pas tu berbisik2, sesama mereka..motip mgkn kagum dgn aku..

Setiap langkah, aku  atur rapi  ..setiap gerak ada yang awasi…control cute gitu
Maklumlah sudah punya album sendiri….

Aku sambung lagi

aku di sinari…. di limpahi cahaya lampu kamera …Ramai juga yang mendampingi & bergambar bersama...
menghulurkan salam..
Memberikan hadiah…

Ya semua ketika aku berada di atas pelamin
Hehehehe…aku rasa glamour siut…..itu perasaan aku
So…tak lama lagi cuti sekolah maka ramai lah akan naik pelamin..

Tahniah dari aku..semoga berbahagia..

Tahniah juga encik azfar9897 yg xlama lg naik pelamin..
 

3 comments:

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : wah!!! tahniah...entry yam saspen pada mulanya!!! sampai bawah baru tau cite sebenar!!!

ai pun sudah!!! koh koh koh

TAHNIAH JUGAK BUAT ujang & miss yana MIB !!! x lama lagi je...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "Hari Ini Hari Selasa"

budak kampung said...

merase jadi raje la yer keh3

Ila said...

yelah,tak lama lagi cuti sekolah kan...jhehee..tp skrg ni,time tak cuti pun org ramai kawen