Tuesday, March 15, 2011

SEGMEN: AKU DAN WARNA HIJAU

As Salam Kawan-Kawan

Hari ni aku nak wat satu segmen…mai la joint, pakat ramai2 bagitau kawan2 yang lain.
Mudah sahaja..ceritakan pengalaman/ tragedi/ peristiwa yg anda pernah alami berkaitan dengan warna 

HIJAU…



Kurang jelas????

berikut adalah contoh pengalaman...

Cth 1: "...bila sebut pasal hijau aku teringat, akan bumbung rumah jiran aku yang bewarna hijau...bla..bla.."

Cth 2: "...awek baju hijau pernah tipu aku…bla..bla.."

Cerita/ kisah/peristiwa yg paling best aku menerima ganjaran cenderawasih cenderahati dari aku
Seperti biasa tinggalkan link entry korang  pasal segmen ni di ruangan komen…

Segmen akan expired selepas 2 hari dr tarikh di blogkan

7 comments:

nurul nabila bt medan said...

nak kena wat entry eik ??

GadisGula-gula said...

saya join!

http://gadisgula-gula.blogspot.com/2011/03/segmen-aku-dan-warna-hijau.html

thanks

nur anis said...

alahai..macam tak ada cerita je pasal hijau ni..huhu

amniey91 said...

cik Am join ye..
http://amniey91.blogspot.com/2011/03/segmen-aku-dan-warna-hijau.html

AkieZecky said...

blog saya warna hijau.. hehe

PinQib said...

nak nak... nnt klu ad ides buleh dak/?
smpt kot.. jappp



Latest Entries
| Post Terakhir. Good Bye!|
|Menjolok Mata Betul!|

norliza_osman said...

Salam.. akak saye dah buat..

http://diknun.blogspot.com/2011_03_16_archive.html