Friday, March 18, 2011

SECRET OF MY BEAUTY....DIA KATA.

kalau ada jerawat sebijik tumbuh di atas permukaan kulit
merupakan masalah besar pada kebanyakkan wanita
termasuk aku...
hati mula gundah 
risau seperti terkena virus H1N1
mungkin lelaki juga risau bila menghadapi situasi yg sama
cuma lebih bijak sembunyikan perasaan berbanding wanita..

mulalah mencari tips dan petua supaya sentiasa cantik
manusia sememangnya suka yg cantik2...
tapi tak perlu terlalu obses..sehingga
menggubah bentuk yg sedia ada..

dulu sewaktu zaman2 muda remaja
pernah aku terbaca satu ungkapan di majalah hiburan
dr seorang celebrity hollywoood lelaki

katanya:

"the secret of my beauty???.... don't use any skin products".


mungkin ada betulnya ungkapan itu...sekali lagi hanya mungkin...

6 comments:

wa khairul onggon said...

Mungkin ya mungkin tidak hehehe tapi lelaki suka dgn perempuan yg natural beauty, bukan tak bermekap tapi kurang bermekap.. :)

kathy said...

mak sy ckp jerawat ni x leh picit.. sy ada buat entri pasal "Apa Kaitan Jerawat Dengan Orang Yang Kita Sayang"..entri tu ntah apa2 je tp klu d fikir2 balik ada b3tulnya ;) klu ada masa singgah ye~

http://gadisarawakcorner.blogspot.com/2011/03/apa-kaitan-jerawat-dengan-orang-yang.html

♥ bella nabila ♥ said...

bella "perlu" mekap lau tak .. ngeri cam antu kak limah . hehe

Ila said...

mungkin adabetulnya jugak...

nur anis said...

saya pun kalau mula tumbuh jerawat, mulalah risau..pastu cakap pencuci muka x sesuai..huhu..:)

bobiedanbad said...

WKO: natural beauty itu true beauty
Kathy:Yup...org pun pernah dengar jerawat xle picit..
Bella: hehehehe..wanita mmg perlu make up...
ila: mungkin juga
nur anis: sama la kita..