Thursday, March 3, 2011

RM1...GULA2 10 SEN

aku ada sebijik gula2 
bukan gula batu
10 sen je harganya yang..
aku beli di kedai warna biru
aku tau di poket budak2 tu maunya ada..
50sen, 80sen,RM1..
malah..lebih tinggi dr nilai gula2 aku..
tp gula2 ni juga jadi rebutan
budak2 tahun satu..
sedangkan mereka mampu beli lebih banyak dr aku...
kenapa?????
siapa yang tak bangga dapat gula dr cikgu
ibaratnya seperti dapat otograp dr 
artis ngetop wa cakap lu...
dulu2 aku pun macam tu...
& aku faham perasaan anak2 itu..
ok esok cikgu akan bagi... seorang dapat satu
tapi mestilah kena siapkan kerja dulu..


4 comments:

nur said...

nak gula2..

JOM KE: ALL IN ONE

diyana said...

lalala...jenjalan tanpa guna kaki...dan follow!!! weee~~~
suke3… (^___^)

eyna azmi said...

betol tu ...eyna dulu pernah dapat hadia buku nota kecik dari cikgu ...lama simpan hadiah tu ... bangga tau .sebab dapat hadiah dari cikgu .... tapi sekarang tak tahu mana letak ... dah hilang ..sedih sgt walaupun hadiah tak sampai 2 hinggit pun ..tapi sgt berharga ..

Miss Yaty said...

akak tkr template jadi putih ye?

tulisan tak nmpk..tak taw la kalo tenet yaty tak loading abis...huhu

kena select all baru nmpk tulisan..

p/s: dulu masa yaty sek rendah cikgu bagi star lam buku kerja pun dah bersorak hepi,,,hihiiii~