Wednesday, March 30, 2011

MALAM MASIH MUDA....

malam masih muda...
betulkah malam masih muda?
atau malam mmg tak pernah tua pun...
tapi kalau dekat kampung jam ini memang dah nak larut malam
tapi kalau di kota-kota besar kehidupan malam baru bermula...
mana yang best hidup di kampung atau bandar besar? 
kalau korang tanya aku.... dua2 pun best...
sama best...
ramai ker yang takut dengan malam?
hahahaha malam ada hantu...
betul ker????
atau ramai yang jadi "hantu"


 

4 comments:

nurul syazwani :) said...

hello. im your 678 fllwers :)

nur anis said...

kampung best..tenang sangat..tak sabar nak balik kampung..

^^nu[dd]yra^^ said...

masih mudakah malam anda?lalalal....anda telah di tag =)

http://ceriterachentanuddyra.blogspot.com/2011/03/ga-pertama-teka-jumlah-novel-my.html

Mr Strider said...

klu macam aku yang tinggal di bandar aku memangkan rindukan ketenangan malam di kampung..hehehe..tapi kalu hunung minggu lepak kampung kena plak astro xde sangap gak..nak tgk EPL cammana??hehehe

Regards,
-Strider-