Friday, March 25, 2011

KENAPA NOMBOR EKOR ITU DI PANGGIL NOMBOR EKOR????

merujuk kepada tajuk entry di atas....kenapa???why???
aku mmg xtau kenapa tapi kalau kawan2 tahu kenapa bagitau kat aku yer...

sooo...since dah jadi cikgu matematik ni
aku harap...anak murid aku bila dah tahu nombor
kenal angka...
dan bila dah besar mereka TAK JADI
pemain nombor ekor yang berjaya dan tak berjaya
biar jadi orang...
biar jadi orang-orang...
jangan jadi orang jahat...

jumpa lagi tengah hari...
nak pi keja...
nak pi ajar matematik....

5 comments:

hafiz hafizol said...

haha.. ada plak cm2.. hahaha... semoga anda leh jadik cg yg berjaya erk.. aminn...

Just said...

alalala.. rindu sama subject math tau!!!

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : salam pagi !!! wah lama x on9 blog dan terjah sini...ok², bagi ai kenapa ye? jawapan nye sebab "nombor yam dibeli tu berekor-ekor" maksud berekor-ekor ni adalah berturut-turut...mana ada beli nombor 1 digit...palim rendah pun ada 4 digit...ada 6 digit...hmmm~ mei bi sebab tu lah...

p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...
1.New Entry ".:.TERHARU & MENGHARGAI.:."

Ujang9897 said...

bestnya math..=)

dtg tau kawin nanti..dkt bangi jer

Fairus Bin Mamat said...

AAH.. NAPE NOMBOR EKOR ERK? SEJAK ZAMAN P. RAMLEE LAGI SEBUT NOMBOR EKOR..