Monday, March 7, 2011

KALAU CIKGU PENGSAN...

tadi aku tanya murid2 aku...

Aku:"apa kamu semua akan buat kalau cikgu tiba2 pengsan dalam kelas ni"?

Humairah: Saya angkat cikgu...pastu bawa cikgu pi hospital..  (jawab ikhlas dengan sungguh2)

Aku: Laratkah Humairah angkat cikgu???

Haziq : Kami semua ramai2 akan angkat cikgu
pastu letak cikgu dalam kereta, pas tu kita pi hospital..

Aku: Haziq ada keretakh?....ermmm...Adli plak akan wat apa?

Adli: Adli lari cikgu......

Macam nak sentap dengar jawpan dia...TAPI...

Adli lari pi kelas sebelah panggil ustaza tuk minta tolong....

OOOO..macam tu tak jadi nak sentap..

6 comments:

JunAina said...

kadang2 perlu juga ada soalan2 yang sebegitu sekurang-kurangnya bila berlaku sesuatu kecemasan anak2 kecil itu mampu melakukan sesuatu dantidak panik...

tapi nampak comel ja bila dia orang bagi jawapan tu...

cikgu isza said...

nasib baik dan tahan sentap tu..
kalau tak buat penat jer..
:D

Miss Yaty said...

olorh2....sweetnye de anak murid baik2 cm ni...

p/s: tetibe teringin nak jadi cikgu cam akak jugak ;)

bobiedanbad said...

hehehe..mereka semua budak tahun 1 yg baik, cute..sgt syg merek wpn kdg2 Ter marah mereka..

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : baru ingat nak sentap jugak ni ha...adehhh~ pandai anak murid yu buat lawak...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "JOIN CONTEST AKU KAYA"
2.New Entry "CONTEST TERCIPTA UNTUKKU BY MAMA RAYYAN..."
3.New Entry "Hari Ini Hari Selasa"

kakngah said...

nnt aku nk tny soalan tu lat ank aku la...
ye la.. pak depa selalu keje kt luar. ishh.. kalau apa2 berlaku kat aku time pak depa xder kt rmh.. naya gak tuh!