Thursday, March 17, 2011

INI APA YANG AKU INGINKAN DLM DUNIA.....

ini apa yg aku inginkan dalam dunia blog.

aku nak ramai org baca blog aku...
aku tak kisah klu org x nak klik pada butang follower
aku tak kisah klu orang xnak komen pada ruang komentar...

sebab...aku juga macam tu...
klu blog tu best aku akan kesana berkali2
wpn pun aku tak jadi follower
aku x beri apa2 komen...
tp aku enjoy baca blog mereka
susah nak jadi blogger mcm tu...
yg ada aura tu menarik pembaca...

mgkn..ini hanya mgkn..dan hanya pendapat dr aku:

"klu jadi cikgu yang amalkan talk and chalk mesti murid malas nk dengar apa kita kata....malas nak follow apa kita ajar. begitu juga blogger klu syok sendiri mgkn x ada org nak baca blog kita"

sekali lagi hanya pandangan aku...



2 comments:

Ila said...

dalam maksud tu...hrp sudi selalu ke blog ila

Miss Yaty said...

mendalam kata2 akak tu...betul tu kak kita takleh nak paksa org suke baca blog kita..tapi kalau ada yang sudi baca entry pun dah buat kita gembira kan :)