Wednesday, March 2, 2011

GIVE UP

p.u.t.u.s.a.s.a
jangan p.u.t.u.s.n.y.a.w.a

esok lusa asah lagi bakat yang ada...
cari duit banyak cara....
mudah + susah...
tapi mana yang di mahu
yang celik atau yang buta...
yang halal atau yang haram...
jangan tepuk dada...
tepuk dada tuk tanya selera...
fikir guna otak..
bukannya Oh! tak..
kalau tak ko sama
mcm ikan tuk di buat otak-otak...
keluar dari kotak...
yg sempit
luas bumi tuhan ni...
yang halal ada di mana-mana
cuma malas mencari..
jadi mari kita rajin mencari
yang di panggil rezeki...
yang halal..
kalau dah halal 
sudah pastinya 
berkuliti

2 comments:

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : ai ingat nak gi carik keje pak taim lah...nak tambah baik lagi pendapatan femili...('',)
member ofer keje pak gad malam kat H.Serdang...tengah pikir kan...masa 11pm - 6am ....

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "Jadual Bulan Mac 2011 Sangat PADAT !!!"

Amira Anorah said...

bukan Oh! tak..oh! Tidak la..hehehe..
website tu best!!!


saya follower ke 499 =D