Thursday, March 10, 2011

BIASA2...NO KOMEN...SAYA AKAN

Alan meletakkan dirinya dalam 3 keadaan

pertama:
 Ali: Apa kerja ko sekarang ni?
Alan: Aku keja biasa-biasa je..
Ali: Mesti gaji ko banyak kan?
Alan: Gaji aku biasa2 je
Ali: Mesti ko duduk rumah besar dan pakai kereta mewahkan?
Alan:  Rumah dan kereta aku biasa2 je....

kedua:
 reporter: Betulkah u dah kahwin dengan model xyz?
Alan: no komen...
reporter: dan khabarnya juga, u menikah di Siam?
Alan: no komen...
reporter: u kahwin lari ker?
Alan : no komen...

ketiga:
Alan: kalau awak pilih saya jd suami awak saya akan hadiahkan awak bulan dan bintang
Alan :kalau awak pilih saya sebagai suami awak saya akan hadiah kan awak banglo 11 tingkat
Alan: kalau awak pilih saya jd calon suami saya akan  hadiahkan awak segudang emas....

di mana anda meletakkan diri anda????

8 comments:

AkieZecky said...

no comment.. hehhee

Miss Yaty said...

3 3 situasi takde kena mengena lam idup yaty...hihiiii ;P

Ila said...

tiga-tiga bukan...hehehehe

S..U..D..@..I..S said...

yg no 1 - mungkin merendah diri
yg no 2 - ada kebenaran , malu nak mengaku
no 3 - jgn mudah percaya pada Alan, mungkin Alan tu boya...hehe

S..U..D..@..I..S said...

ketiga2 bukan....

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : ada yam tersirat,,,so ai pilih ai di tempat kisah pertama...ternyata Alan tu low profile, x suka bangga diri...('',) hmmm~ bagus lah kan?

p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...

1.New Entry "SERAM SEJUK~adehhh~"

bobiedanbad said...

bro monday: mmg tersirat sebenarnya...terutamanya ke-3 tu..

Nobita Sensei said...

ishhh..susahnye nak pilih...hmmm.