Tuesday, March 29, 2011

APA NAMA YG SESUAI...

as salam
aku seronok nengok kawan2 aku
masa sekolah, kawan2 masa di U 
dan kawan sekerja punya anak..
mesti best dia orang rasa..

aku? bila la agaknya..
mungkin belum rezeki aku dan en. hubby...
sabar menanti hehehe...hehehe

korang...
aku nak tanya korang as my blogger friend
you all pun my  kawan juga..
kalau aku ada anak suatu hari nanti
nama apa yang korang rasa sesuai
aku letak dan indah maksudnya
if lelaki dan nama yang sesuai if perempuan...
doa kan semoga rezeki aku cepat yer.....



.

4 comments:

nur anis said...

suka nama-nama yang simple je..macam fahmi, farhana, aishah.. :)
kalau nama, boleh rujuk dekat nama-nama islam..banyak pilihan..

mujahid said...

As salam.. dy suka tuk memulakan nma anak dy nanti dengan Muhammad..
yakni kita umat Muhammad..
HEHE..
Muhammad iskandar al-syafiee
muhammad al-hakim..
Muhammad dzulkarnain al-khatrawih..
wah!.. EKEKEKE

Kalau pompuan..
Rabiatul adawyah..
Halimatus saadiah..
Nur aisyah..

suka je.. HEHE

JUNKO-EL-HIDA said...

Hai..Salam berkenalan & kunjungan..Kalau aku nak bagi nama anak..Aku nak anak pompuan aku nama dia nur-el-batrisya..Kalau anak laki aku nak nama dia muhammad el mustaqeem

Miss Yaty said...

insyaAllah satu hari nati akak dan suami akak akn di kurniakan zuriat..

yaty suke sgt name dzulkarnain dan zulaikha..hiiihi..

semoga Allah memperkenankan doa akak ye..amiin :)