Friday, March 4, 2011

AKU DULU..... SATU KETIKA DULU

bila sendiri..... mula terkenang2
kisah aku di waktu dulu
di masa aku sweet 15..gitu

my mom berniaga di pasar hampir setiap minggu...
aku si anak bongsu jadi pengikut nombor satu...
jarak ke pasar dari rumah... adalah dalam 12 batu...
barang yang nak di niagakan plak berbakul2 I tell u
kami x ada transport time tu...so sewa lori orang kampung aku..

xkan nya aku di suruh duduk di bahagian depan oleh mak aku..
kat belakang port tetap ku...motipnya mak suruh aku jaga barang niaga  la tu..

awek comel duduk belakang lori...yuhuuuu
masa tu aku mana kisah pasal isu itu...
heppi jer dapat tolong mak niaga di pasar..
upah? mestilah ada. berapa? aku tak nak bagi tahu  : )

itu dulu...
tp kadang2... macam nak kembali ke masa itu...

No comments: