Friday, February 18, 2011

NAK TAK?...KONGSI2

berkuak lentang,
bergaya bebas di hadapan laptop
tengok kipas berpusing2
wargggh
nk wat pe
...aku nk kongsi sesuatu kat kwn2
siapa nk?
aku ada beli buku cerita kanak2
december last year
baru lagik
aku dah habis baca..
siapa nak baca buku ni plak
klu nak nt aku bg kat kawan2
tp syaratnya pas kwn2 dh baca 
pas la plak kat kawan2 blogger yg lain
dan begitulah seterusnya...
ok tak? nak tak?
tajuk buku tu Diary of Wimpy Kid:
The Ugly Truth



klu nak tinggalkan comment

7 comments:

AkieZecky said...

awaknye iklan nuffnang ditengah2 la.. x leh nak baca entry.. huhu

bobiedanbad said...

yeke? kat laptop sy tgk mcm biasa je...

AkieZecky said...

kat laptop sy iklan tu betul2 ditengah2 & block entry.. ntah ler.. try tanya org lain jugak ye..

norliza_osman said...

ye same gak.. tak leh nak bace.. sekarang ni dah ok..

norliza_osman said...

jap lupe lak.. nak buku tu.. best gak..

Miss Yaty said...

nak3 >,<

menarik gak buat cm ni kan akak...yaty nak join lah cara ni..lagipun macam tertarik pulak nak baca buku tu :)

Ila said...

nak nak...tp mcm mana