Wednesday, February 16, 2011

INI SEBAB AKU..

waaaa 2nd N3 tuk hari ni
muahahahaa budget rajin gitu
sedarlah wahai cikgu ko banyak lg keja nak wat
xpe aku rehat jap...

kenapa aku berblog, knp korang berblog? knp dia ada blog?
alasan, sebab &motif tu terpulang kpd tuan punya blog...
masing2 ada alasan sendiri..
tp yg pasti persamaan antara semuanya krn suka & minat
klu x suka xkn la wat blog kn..

aku mula ada blog thn 2008
pas aku tgk pasal en.bob n kawan2 dia kat dlm blog en. onald
so..aku rasa ehhhhh mcm best la plak blog ni
wat sendiri...cuba2 ..pastu nampak blog x comel
padam..tp masa 2009 aku wat semula...
sbbnya...
aku dh berada di tmpt org duduk berjauhan
dr en.bob...so salah satu medium komunikasi kt org adalah blog
nk membangunkan blog ni (ayat mcm nk wat bgn plak)
adalah sgt susah bg diriku...
so..en. bob bg suggestion bk blog ceera ada tutorial kat situ

mula2 ada blog tkt nk tinggal komen kat blog org lain..
pastu kat blog sendiri takut nk letak ruang komen
pas d tegur oleh en.onald so..aku pn letak la
aku pada mulanya banyak bertandang secara senyap kat blog org
terutamanya pasal fotografi..
tp sekarang semua blog pn aku terjah nk nengok..

rasa pelik bila mula terbit, bila ada org-org yg mengutuk blogger ni gila glam
mmg ada blogger yg terkenal di kalangan blogger
dia di kenali pn sbb apa yg dia tulis tu menarik
dan semua org nk bc apa yg dia tulis...

dari pandangan aku la..
blog ni adalah salah satu hobi..org lain x suka lantak dia la
mcm org lain gak ada hobi kumpul setem
ada hobi menyanyi
ada hobi wat ketupat

so jangan pening2 kepala
sakit2 hati nengok org ada blog
masing2 la bangunkan hobi masing2






1 comment:

Ila said...

ya betul...hehehe..nak buat entri pasal ni lah..nanti link blog awak ek