Tuesday, February 8, 2011

BUKAN SENANG...

masa aku belum jd cikgu.
aku rasa kerja di senang je..
tapi bila aku dah jadi cikgu...
baru aku tahu kerja ni sangat la mencabar
terus aku merasa insaf...dan terkenang2lah
wajah cikgu2 ku, masa zaman dahulu..
tapi apa pun kerja yg kita wat semua pun ada cabaran
dulu sebelum aku jd cikgu aku pernah jd...

sales girl di watson suria klcc..
kerja ni pun ada cabaran

pas2 aku keja plak di studio gambar di Ampang..
kerja ni pun ada cabaran

so...apa2 pun bekerjalah kita dengan penuh kesabaran...


nice kids..

6 comments:

Admin said...

InsyaAllah.. kerja baek2 :)

yatie's EPISODE said...

semua kerja ad cabaran kan? tidur pun ada cabaran. hihi ^^

follow ur belog! (:

anamizu said...

cik ana syg cikgu2 cik ana!!
cikgu2 terbaeklah! ^^


recent post : |kenal mohsen namjoo???|

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : betul...ai sokom stetmen yu ni...sume keje ada cabaran!!! dulu masa kecik skolah rendah, ai x pernah ada cita² jadi cikgu...coz macam yu kata lah, nampak cam susah...hmmm~ skam ni kak sedara ai dan sepupu ai ramai yam jadi cikgu...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~* KoTaK JeRiT² *~"

cik kite said...

chayok2 cikgu~~ hehe

gincu said...

nice shot...