Saturday, February 12, 2011

APA CERITA....

as salam
selamat pagi...
sabtu adalah hari x bekerja tuk sesetengah org..
mgkn juga hari tidak ketempat kerja tp masi ada kerj2 plu di bereskan..

aku, mmg x pi tmpt kerja hr ni..
tp akan melakukan kerja2 di rumah 
kawan2 slu ckp...ko x pe, duduk sorang..
xnk wat keja2 kat rumah pun ble...
Yes..sangat2 betul aku jarang melakukan kerja2 rumah...
basuh kain seminggu sekali pun xpe
masak? aku mmg xmasak uols...
mengemas plak sekali sekala bila terasa nk mengemas
hihihi aku bukan pemalas ok..

tp hari ni aku nak wat kerja2 sekolah aku kat rumah
busy la juga...
so..untuk anda semua selamat berehat2 di hari sabtu..
tengah hari nanti aku update lg

  gambar seorang aku..



1 comment:

Ila said...

la,kena jugak wat keje kan kat umah wlau cuti...takpe...takpe