Sunday, February 27, 2011

AKU...YG RAMAI PROTOGE


Tunjuk ajar ku sifu…

Realiti  tv mentor sdh start
1 mentor 1 protégé
Matlamat si protégé
Adalah tuk belajar dengan mentor
Pasal dunia hiburan…
Ok..settel, itu pasal mentor

Hahahaha
Tiba2 terfikir2 wpn aku  sdh tau xble
Ble ke aku jd cikgu yg nak ajar HANYA satu  org murid?
WTF..(What The Funny)

Konon2nya…
Masa murid mendaftar kat sekolah
Aku wat ujibakat kat drg..
Yg aku rasa paling  berkenan aku ambil jd protégé
Yg tak..anak makcik xberjaya jd protégé sy,
Sila cuba lg tahun depan”..
Macam gampang…

Hohohohoho…
Sudah lah sudah…
Stop berimaginasi  tentang benda2 dalam kategori
KEJAM
sangat2 xble

realitinya
aku terima…aku adalah mentor cikgu
Yg setiap tahun akan mengajar, mendidik beratus protégé murid
Setiap hari setiap minggu…
Mengkritik?  Sdh tentu tidak..
Titik!

 klu aku jd mentor aku pakai
kaca mata hitam
motip: mcm best plak...hahahaha


4 comments:

kay_are said...

memang betul2 mentor yang hebat r ni.. hee

Fatimah Zahra' said...

haha. macam cipan guling atas tar panas ar kalau cikgu kat sekolah buat audition kot. haha.

dd Rahim said...

thnks! follow u back ! =)

Ila said...

cikgu tak bleh pakai cermin mata hitam ke