Sunday, February 27, 2011

AKU TAK MAKAN DAGING...

aku mmg tak makan daging..
x tau knp..
mmg dari kecik aku x pandai..
klu nasi aku dh tercampur daging
oppps..aku dh xble makan...
tp.....
tp....
tp....
aku x perfect...
manusia yg selalu wat silap
kadang2 klu dh berjoyah..
mula la x sedar diri..
kdg2 smpi termakan "daging"..insan yg di panggil saudara
warrrgh sangat membenci sifat itu..
yg kdg2 ada dlm diri seorang aku..
nyah ko dr sini sifat itu
maaf saudara2 ku..
kawan2ku...
so..nasihat aku pada diri aku..makan daging yg ble d makan
jgn makan yg xble d makan...


peace!

4 comments:

kau kesah ke?? said...

wokey ehehe

Hanif said...

As salam. ziarah.

thanks follow blog sy.

menarik entry ne. makan daging yg x boleh 2, mengumpat la ya.

mengumpat ne seolah2 memakan daging saudara sendiri yang telah mati.

tegurlah kalau ada silap.

wa khairul onggon said...

betul tu.. jgn makan "daging manusia" sudaa... :)

nub said...

style beb!!!