Saturday, October 2, 2010

GONE WITH THE WIND....???

awal2 pagi lagi aku capai beg camera
masa tu juga aku betul2 terkejut...
apa sudah jadi dengan aku ni?????
hati tiba2 rasa sebak..
sedih yg teramat sgt.....juga rasa bersalah
capai phone call en. Bob....
tp mulut mcm terkunci susah nak cakap..
but finally aku cakap juga "b, lens cap ayg hilang"
masa tu air mata xble dah tahan, tp en.bob rileks je
"ayg cari dulu, klu tak jumpa kita beli baru"

smpi sekarang ada lg sisa2 sedih aku..
penat dah fikir mana aku letak...mgkn tertinggal di school
klu dulu dah kehilangan lens hood, hari ni plak lens cap
semuanya sdh hilang gone with da wind maybe...just maybe
but the truth is me myself so careless

by: Mrs Bob :(

2 comments:

boBurhan21 said...

jgn pas ni kamera pulak hilang..hahahah.

bobiedanbad said...

en.Bob jangan ckp mcm tu...klu hilang, en. bob juga yg akan carikan ganti hehehe