Sunday, January 24, 2010

WAITING FOR YOU

hari ni b datang
balik2 aku tengok jam
flight dia dr KL pukul 7.00a.m
pit stop pertama dia batu 12
pit stop kedua Sukau
pas 2 baru kg.getah...
mgkn dalam pukul 6 pm smpi sini...
skrg baru pukul 4.22 pm
lambatttnya lagi...
esok pi sekolah xpayah jalan kaki
selama seminggu ada b hantar...
(tgk jam lagi) baru pukul 4.25 pm
semalam b tanya ko nak apa b belikan
aku suruh b pungutkan aku batu2 kelikir
mesti dia rasa pelik???
aku bg tau aku nak wat GUA
lagi dia pelik..
knp dgn wife dia..
slu minta itu, ini...
wakakaka
memang pelik...

skrg 4.30 pm..trus menunggu


2 comments:

NICK IRFAN said...

betu kelikir nk buat gua? mmg pelik...

myfuzzyworld said...

Salam,

Jangan lepaskan peluang utk memenangi 4GB Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor External Hard Disk.

Sila layari:
http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

-Zu-